Categories:

Skuteczne i proste do wdrożenia wstazówki w email marketingu

Avatar image of
Autor: adminstrator

 

Postaraj się, aby Twój adres e-mail był jak najbardziej osobisty. Podobnie jak w przypadku każdego rodzaju działań marketingowych, klient jest bardziej prawdopodobne, aby zaangażować się w transakcję biznesową z tobą po nawiązaniu relacji osobistych. Na przykład, jeśli masz pomysł, dlaczego chcieli twoje e-maile, umieścić go w wiadomości do nich.

Przed skontaktowaniem się z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, należy zawsze uzyskać ich zgodę, aby to zrobić. Niechciane wiadomości e-mail są zwykle postrzegane jako spam i są ignorowane lub usuwane bez ich odczytywania. Wysyłanie wiadomości e-mail do osób, które nie udzieliły Ci na to zgody, może również naruszać zasady usługodawcy internetowych.

Jest to bardzo dobry pomysł, aby wymagać od osób, które są zainteresowane otrzymywaniem wiadomości e-mail od Ciebie, aby dwukrotnie zgłoś się do gry. Może się to wydawać dużo, ale gwarantuje, że dana osoba jest zainteresowana otrzymywaniem wiadomości e-mail, więc eliminuje szanse, że ty lub twój dostawca usług e-mail wpadasz w jakiekolwiek kłopoty.

Duże święto to zwykle nie czas na ważną kampanię marketingową. Ludzie nie mają czasu, aby sprawdzić swoje e-maile tak bardzo, ponieważ są one z dala od pracy i mają ograniczony dostęp do swoich komputerów. Oczywiście, można skorzystać z niektórych wyjątków. Na przykład e-maile reklamujące wyprzedaż świąteczną lub kampanię Black Friday przyciągną uwagę niemal w każdej chwili.

Bardzo ważne jest, aby uzyskać zgodę od kogokolwiek przed wysłaniem korespondencji pocztą elektroniczną. Jeśli tego nie zrobisz, zniszczysz zaufanie swoich dotychczasowych klientów i wygenerujesz negatywne słowo w ustach. Nadmierne skargi na spam mogą również spowodować, że niektórzy dostawcy usług internetowych zakazać wszystkich wiadomości.

Użyj opinii, która jest zarówno aktywna, jak i pasywna, aby ulepszyć swoje kampanie marketingowe. Aktywna informacja zwrotna jest oczywista: poproś odwiedzających o sugestie i porady. Pasywne sprzężenie zwrotne na ogół nie jest widoczne dla czytelników. Istnieje wiele narzędzi i programów dostępnych, które powiedzą Ci linki, które uzyskać największą uwagę.

Zapewnij klientom pewną zachętę w wiadomościach e-mail. Daj swoim klientom ważny powód, aby dać ci swoją działalność zamiast konkurencji. Na przykład zaoferuj bezpłatną wysyłkę klientom, którzy wydają określoną kwotę po przeczytaniu marketingowego e-maila.

Podejmuj decyzje, które poprawią Twoją reputację i zapewnij, że Twoi klienci będą Ci zaufać. Nigdy nie rościj sobie skrótów, staraj się o niewłaściwą publiczność ani nie używaj jakiegokolwiek oszustwa. Pamiętaj, że reputacja Twojej firmy jest zagrożona. Zawsze dokonywać wyborów, jeśli chodzi o e-mail marketingu z tym na uwadze.

Aby utworzyć listę e-mail, umieść w witrynie opcję, aby czytelnicy mogli się zarejestrować i zacząć otrzymywać wiadomości e-mail. Możesz zapewnić osobom możliwość zarejestrowania się w celu zarejestrowania się w celu uzyskania wiadomości e-mail bezpośrednio w Twojej witrynie.

Zawsze sprawdzaj, jak twoje wiadomości e-mail będą wyświetlane na wielu różnych platformach elektronicznych. Po zaprojektowaniu czegoś na komputerze, dać mu uruchomić test na wielu różnych przeglądarek, systemów operacyjnych i klientów poczty e-mail. Jest to ważne, ponieważ wiadomości mogą wyglądać bardzo różnie w różnych przeglądarkach, co oznacza, że mogą być łatwe do odczytania w jednym, ale pomieszane i mylące w innym.

Twoje e-maile powinny być krótkie i do rzeczy. Używaj bezpośredniego języka, gdzie tylko możesz. To pokazuje, że szanujesz cenny czas czytelników. Czytelnicy będą bardziej prawdopodobne, aby przejść przez całą wiadomość. Jest to dość istotne, ponieważ prawdopodobnie będziesz miał ważne linki i treści na końcu wiadomości e-mail lub w jego pobliżu.

Tematy powinny być krótkie i słodkie. Krótkie linie tematy z mniej niż 60 znaków przychyli czytelnika uwagę i uczynić je bardziej prawdopodobne, aby otworzyć swój e-mail. Ważne informacje powinny być wymienione na początku, więc uwaga jest wzbudziła.

Wysyłaj e-maile urodzinowe do swoich klientów. Twoja opcja zgody może mieć opcjonalne pole dla subskrybentów, aby przekazać Ci informacje o urodzinach i skonfigurować automatyczne powitania. Ten prosty krok może przejść długą drogę, aby twoi klienci czuli się wyjątkowi, zwłaszcza jeśli zawierasz specjalną zniżkę, kupon lub inną ofertę wraz z powitaniem.

Użyj wieloczęściowego kodowania podczas wysyłania wiadomości marketingowych e-mail, aby uzyskać większy udział w rynku. Ten typ wiadomości oferuje regularne kodowanie tekstu i HTML, aby upewnić się, że odbiorca może go wyświetlać zgodnie z wolą. Dodatkowy wysiłek, który wymaga tego, jest tego wart, ponieważ nie wszyscy twoi subskrybenci będą mogli czytać e-maile oparte na języku HTML i szybko wypisują się z listy html.

Spróbuj w tym kupon z e-mailem uzupełniającym po spotkaniu z nowym klientem. Dodaj link do wiadomości e-mail, który zawiera, co się stanie, jeśli będą one kierować link. Podaj klientowi przykład lub dwie potencjalne oszczędności oferowane z kuponami.

Podczas subskrypcji biuletynu należy poprosić odbiorców o potwierdzenie ich adresu e-mail. Wiele osób wpisuje swój adres e-mail szybko i zrobić literówkę, nie zdając sobie z tego sprawy. Opcja podwójnej potwierdzenia wyeliminuje te literówki i zapewni prawidłowe dostarczanie wiadomości.

Ułatwia to komuś innemu podwójne sprawdzenie, ile chce otrzymać od Ciebie przyszłej wiadomości e-mail. Może się to wydawać, że jest to przeciwskuteczne, ale może to zapewnić, że Twoja firma uniknie wszelkich raportów o niewłaściwym użyciu.

Miej oko na kampanie e-mail marketingu konkurentów. Można to łatwo zrobić, rejestrując się, aby otrzymywać swoje aukcje e-mail. Możesz utrzymać kampanię o krok przed konkurencją, jeśli chodzi o jakość poczty e-mail.

Jednym ze sposobów, aby śledzić z klientami, którzy właśnie kupili coś jest oferowanie im darmowy prezent. Dodaj wiersz do wiadomości e-mail, który nakłania ich do działania teraz. Koniec wiadomości e-mail powinien wyjaśnić, że muszą działać szybko, zanim ograniczona liczba gratisów zniknie.

Jeśli planujesz kontynuację z perspektywami, pomyśl o tym, aby uwzględnić poparcie. Warto upewnić się, że zawierają tekst, który informuje ich, jak mogą korzystać z produktu już teraz.

Przestrzegaj harmonogramu dzięki wiadomościom e-mail i biuletynom. Zachowaj dzień, w którym wysyłasz newsletter, będzie taki sam co tydzień. Jeśli to możliwe, wyślij je o dokładnej porze dnia. Twoi subskrybenci oczekują, że e-maile będą pochodzić z tą samą procedurą, którą obiecałeś, i zwróć na to uwagę, gdy powiedziałeś, że przyjdą.

Spraw, aby twój temat przyciągał uwagę. Uderzająca linia tematu zwiększa prawdopodobieństwo, że twój e-mail zostanie otwarty ogromnie.

Pozwól osobom odwiedzającym Twoją czytelniczą, którzy odwiedzają Twoją witrynę, wiele możliwości wyrażenia zgody, ale unikaj wszelkich taktyk nacisku, aby się subskrybować. E-mail marketing zależy od klientów.

Układ wiadomości e-mail marketingowych jest ważnym czynnikiem. Chociaż może to być kuszące, aby piękny układ HTML dla poczty e-mail, filtry spamu może zablokować ważne logo i obrazy. Należy mieć pewność, że w tekście znajdują się kluczowe fakty.

Dobra kampania e-mail marketingu ułatwia osiągnięcie sukcesu. Skorzystaj z porad, a twoje zyski idą w górę za pośrednictwem e-mail marketingu.

Dodaj komentarz