Categories:

Wskazówki – sukces marketingowy na Facebooku

Avatar image of
Autor: adminstrator

 

Gdy rynek swojej firmy na Facebooku, post profesjonalnie. Chociaż jest ogólnie swobodna atmosfera na Facebooku, nadal chcesz, aby Twój biznes natknąć się jako kompetentny i profesjonalny. Utrzymanie profesjonalnego tonu pomoże budować zaufanie między bazą klientów.

Unikaj umieszczania strony na Facebooku przytłoczonej spamem. Istnieje kilka filtrów, które mogą być używane podczas edytowania strony, które pomagają monitorować stronę, nawet jeśli nie jesteś w pobliżu. Każdy, kto ma prawa administratora, może umieścić słowa kluczowe w filtrze, które zostaną odfiltrowane.

Szybko odpowiadaj na pytania i komentarze. To pokaże, że jesteś na punkcie i aktywny na stronie. Nie wahaj się udostępnić link do witryny, jeśli artykuł lub strona doskonale odpowiada na ich pytanie.

Nigdy nie zaniedbuj istniejącej bazy. Niektóre firmy skupiają się na pozyskiwaniu nowych fanów i polubień, ale ignorują niezłomną publiczność, którą już mają. Aby sprzedawać na Facebooku, twoi odbiorcy powinni czuć się szanowani. Zwiększy to zaangażowanie i zbuduje twoje relacje.

Rozważ zakup reklamy na Facebooku. Te reklamy mogą być kierowane na określony rynek, jeśli chcesz. Istnieje wiele opcji, jeśli chodzi o to, ile wydajesz, więc możesz trzymać się napiętego budżetu w razie potrzeby. Jest to cenne narzędzie, ponieważ nie trzeba przeznaczać środków długoterminowych na reklamę. Reklama może zostać zatrzymana w dowolnym momencie.

Dowiedz się, kiedy powinieneś robić posty o firmie poza własną stroną na Facebooku. Publikowanie na profilach na Facebooku, których nie uruchamiasz, może przyciągnąć uwagę Twojej strony. Upewnij się, że szukasz odpowiedniego rodzaju uwagi, którą chcesz. Publikuj na innej stronie tylko wtedy, gdy jest to cenne informacje do udostępnienia. Nigdy nie spamuj innych stron.

Bądź ostrożny z aktualizacjami Facebooka. Subskrybenci szybko stracą zainteresowanie, jeśli udostępnić zawartość nie jest wartościowa. Twoje aktualizacje powinny być zabawne, pomocne i edukacyjne. Spróbuj użyć Statystyk Facebooka, aby sprawdzić, które aktualizacje są bardziej skuteczne niż inne, aby utworzyć podobną zawartość dla odbiorców.

Jeśli jesteś firmą, która zajmuje się tylko swoimi klientami co jakiś czas, nie powinieneś potrzebować strony na Facebooku. Twoi klienci będą chcieli codziennie czytać Twoje posty na Facebooku. Zamiast tego przekszłać reklamy kierowane na Facebooka, aby dotrzeć do nowych klientów.

Zawsze odpowiadaj na komentarze i posty, które pojawiają się na Ścianie. Jeśli ktoś potrzebuje czasu, aby porozmawiać z Tobą na stronie profilu, musisz zrobić czas, aby odezwać się do nich. Terminowe reagowanie pomoże zwiększyć twoją wiarygodność.

Nie zakładaj, że Facebook jest najlepszym rozwiązaniem dla marketingu w mediach społecznościowych. Chociaż Facebook jest popularny wśród niektórych subkultur i grup wiekowych, niektórzy ludzie lubią korzystać z innych witryn. Spróbuj zbadać swój rynek docelowy, aby dowiedzieć się więcej o sieciach społecznościowych, z których korzystają najczęściej przed rozpoczęciem kampanii.

Publikować tylko aktualizacje, które są istotne dla twojej dziedziny działalności. Upewnij się, że mówisz o rzeczach, które interesują twoich klientów. Korzystaj z kont osobistych, aby porozmawiać o osobistych przedsięwzięciach.

Zrób, co możesz, aby dodać osobowość swojej marce. Kiedy ludzie widzą posty, które są nudne lub nieaktualne, będą myśleć, że twoje produkty są również nieświeże i nudne. Mieć pewną osobowość, ale nadal być profesjonalnym.

Zawsze ważne jest, aby pielęgnować swoje relacje z innymi, z którymi wchodzisz w interakcję na Facebooku. Sposób, w jaki ludzie postrzegają Ciebie i Twoją firmę online, jest tak samo ważny, jak sposób, w jaki ludzie postrzegają Cię osobiście. Jednym z inteligentnych sposobów zachęcania do długotrwałego związku jest zapewnienie, że dostarczana zawartość jest aktualna i prosta do zrozumienia. Musisz mieć pewność, że nagradzasz swoją lojalną bazę klientów specjalnymi ofertami.

Zachęć swoich zwolenników do interakcji ze swoją marką i innymi osobami na swojej stronie. Jeśli istnieje rozmowa występująca o delegowania, tylko interweniować, jeśli robi się negatywne lub nieprzyjemne. Usunięcie posta lub zachowanie osób na temacie może spowodować obrażenie niektórych osób. Należy interweniować tylko wtedy, gdy obraźliwe oświadczenia są dokonywane.

Uświadomienie sobie, co nie działa, jeśli chodzi o Marketing z Facebookiem. Łatwo znaleźć przykłady każdego z nich. Łatwo jest znaleźć najlepsze rzeczy do zrobienia, ale trzeba również spojrzeć na złe pomysły, jak również. Dowiedz się, co należy unikać, aby uniknąć błędów tuż nietoperza.

Nie jest łatwo określić ton posta, gdy czyta go ktoś inny niż pierwotny autor. Gdy Twoje posty wyglądają tak, jakby były zautomatyzowanymi reklamami, stracisz fanów.

Dołączenie zdjęcia z każdym postem, który umieścisz na Facebooku, wzbudzi zainteresowanie Twoich klientów. Marketing działa najlepiej, gdy twoi klienci mogą odnosić się do Twojej wiadomości i nic nie może ci w tym pomóc bardziej niż zdjęcia. Uwzględnij na tych zdjęciach pracowników, produkty i inne markowe produkty, aby upewnić się, że odnoszą się one do Twojej firmy i robią markowe wrażenie na przeglądarce.

Twoje posty na Facebooku powinny być interesujące, stosunkowo krótkie i mieć skoncentrowany temat. Powinieneś dołączyć zdjęcia, które uzupełnią Twoje posty. Świetny post z jeszcze lepszym obrazem jest wart wiele. Dodatkowo ” polub” każdy komentarz zamieszczony na twojej stronie na Facebooku.

Pomyśl o przyjmowaniu zgłoszeń fanów od osób, które Cię obserwują, i wykorzystywaniu ich do celów promocyjnych.

Alerty Google mogą pomóc Ci znaleźć świetne treści, które możesz umieścić na stronie. Ta funkcja zapewnia mnóstwo treści z całego Internetu, które mają do czynienia z firmą, którą prowadzisz. Możesz udostępnić najbardziej odpowiednie linki na ścianie swojej strony na Facebooku.

Dlatego na stronie na Facebooku musisz mieć na swojej stronie na Facebooku niektóre swoje dane kontaktowe.

Nie podawaj zbyt wielu danych osobowych na swojej stronie. Poinformowanie użytkowników o tym, w jakie dni mogą znaleźć Cię pracującego w sklepie, jest w porządku, jednak nigdy nie ujawniaj twojego adresu domowego ani osobistego numeru telefonu.

Skontaktuj się z tymi ekspertami w swojej niszy. Na przykład, jeśli specjalizujesz się w krajobrazie, post, że jesteś na poszukiwania niektórych ekspertów kamień na nadchodzące rozmowy. Możesz również porozmawiać z ekspertami, a następnie opublikować informacje, których dowiedziałeś się na swojej stronie.

Zmieniaj swoje zdjęcie profilowe co jakiś czas. Chociaż ważne jest, aby Twoje zdjęcie profilowe było reprezentatywne dla Twojej firmy, należy je zmieniać od czasu do czasu. Zbyt częsta zmiana może uniemożliwić fanom rozpoznanie Cię, ale może również pomóc w utrzymaniu ich zainteresowania.

Bądź profesjonalny ze wszystkimi postami, które robisz. Chociaż jest w porządku mieć na swojej prywatnej stronie postawę, która jest bardziej swobodna, strony biznesowe powinny pozostać bardziej profesjonalne.

 

Dodaj komentarz