Categories:

Skuteczny marketing wideo w internecie

Avatar image of
Autor: adminstrator

Być może próbowałeś już konwencjonalnych form marketingu. Marketing wideo jest jednym z najlepszych nowoczesnych marketingów. Czytaj dalej, aby nauczyć się właściwego sposobu korzystania z porad marketingu wideo.

Jeśli myślisz o zrobieniu filmu dla marketingu, upewnij się, że jest on awaryjnie krótki i szybko dochodzi do punktu. Wiele osób nie chce spędzać dużo czasu oglądając film online. Długie filmy powinny być podzielone na segmenty i publikowane co kilka dni jako seria.

Upewnij się, że Twoje filmy zostały zoptymalizowane. Wymyślaj różne tytuły i opisy filmów, które przesyłasz do różnych witryn. Musisz również upewnić się, że są to ich ukierunkowane słowa kluczowe. Dołącz również informacje kontaktowe, aby klienci mogli łatwo się z Tobą skontaktować.

Potężny i odpowiedni tytuł, który jest potężny i odpowiedni dla filmu, przyciągnie do niego ludzi. Poświęć trochę czasu na tworzenie kreatywnych i odpowiednich tytułów dla swoich filmów.

Zachowaj uwagę YouTube dla strategii marketingowej wideo. Wideo kampanie marketingowe powinny rozpocząć się na tej stronie. Zapewniają one bezpłatny hosting wideo. Ty też jesteś na trzecim najwyższym odwiedzonej stronie na naszej planecie. YouTube to więcej niż tylko serwis udostępniania wideo, jest to ogromny zasób dla osób poszukujących informacji w Internecie.

Upewnij się, że twoje treści są interesujące. Upewnij się, że twój film naprawdę zapakował cios. Umieszczenie twoich filmów w witrynie hostingowej, takiej jak YouTube, może przyciągnąć więcej użytkowników, ale twoja popularność szybko spadnie, jeśli Twój film nie jest interesujący.

Jeśli tworzysz film, poproś odbiorców, aby coś zrobili. Często tego rodzaju podejście jest oznaczone jako „wezwanie do działania”. Jednym z przykładów może być nakłonienie odbiorców do dołączenia do listy mailingowej, prosząc ich o sprawdzenie linku podanego w opisie. Kluczem do tej pracy jest, aby to proste dla widzów.

Zapewnij potencjalnym klientom bardziej dogłębne spojrzenie na twoją osobistą firmę za pomocą marketingu wideo. Pokaż, jak twoje produkty są wykonane lub usługa jest wykonywana. Ludzie z pewnością będą cieszyć się widząc osobiste aspekty firmy ma bardziej intymną stronę.

Po zebraniu wielu informacji i opinii na temat własnych filmów zacznij od następnego.

Nie można po prostu umieścić filmy online i myślę, że pójdą wirusowe z dnia na dzień. To zajmuje dużo marketingu z Twojej strony, aby je tam. Powiedz ludziom, aby na to spojrzeli, a potem to się rozszyło.

Filmy powinny być pakowane pełne informacji, ale również mieć krótki czas. Rozpiętość uwagi typowej przeglądarki internetowej jest dość krótka. Nie rób filmów dłużej niż pięć minut lub ludzie zaczną tracić zainteresowanie. Nawet jeśli Twój film zawiera cenne treści, Kampania nie powiedzie się, jeśli nie jesteś w stanie utrzymać swoich widzów zainteresowanych.

Najlepiej jest zachować krótkie filmy. Dążyć do trzech minut lub mniej, zapewniając treści, które widzowie potrzebują, nie dając im możliwość nudzić. Pięć minut jest w porządku dla filmów instruktażowych, choć. Krótkie i słodkie to zawsze wielkie motto.

Poinformuj odbiorców, gdzie mogą uzyskać Twoje produkty. Bądź jasny, jak uzyskać produkt, który widzieli w filmie. Potężny to świetny sposób, aby zakończyć każdy klip.

Dzięki temu widzowie zobaczą zawartość twojej strony internetowej, w której można również wyewidencjonować Twoje produkty i usługi. Nadal będziesz otrzymywać kredyty za swoje wyświetlenia, ponieważ narzędzia analityczne udostępnione użytkownikom YouTube śledzą widzów, którzy obejrzeli film za pośrednictwem innej witryny.

Nie mają ukrytych znaczeń. Jeśli Twoim celem jest sprzedaż produktu, wyjaśnij, dlaczego chcesz go sprzedać. Użyj komentarzy, aby rozmawiać z potencjalnymi klientami, którzy oglądają Twoje filmy.

Nie sprawiają, że Twoje filmy wyglądają jak reklamy. Twoi odbiorcy szybko stracą zainteresowanie twoją kampanią marketingową wideo, jeśli każdy film jest działem sprzedaży.

Każdy lubi dobrą historię! Czy masz jakieś historie do opowiedzenia o swojej firmie lub produktach, które dostarczasz? Udostępniaj materiały z funkcji charytatywnych, które pomogłeś swojej społeczności. Możesz również dodać referencje od tych, którzy skorzystali z Twoich usług lub produktów.

Nie rezygnuj z marketingu wideo, aby się poddać. Zapytaj odbiorców, co im się podoba, a co nie lubisz w twoich filmach. Filmy będą znacznie lepsze po rozpoczęciu do opanowania edycji i ich produkcji.

Poinformuj widzów, co będzie w Twoich filmach. Porozmawiaj o tym w opisie, a także podczas filmu. Jeśli odnoszą się do tego, co słyszą lub widzą, obejrzą film do końca, a może nawet klikają Twój adres URL.

Nie używaj funkcji „auto-play” z odtwarzaną wideo automatycznie. Twoi klienci powinni być w stanie sami zdecydować, czy grać funkcję. Mogą odwiedzać Twoją witrynę w miejscu, w którym nagle, lub mogą po prostu nie chcieć. Pozwól użytkownikom odwiedzającym zdecydować, czy chcą zobaczyć Twój film w dogodnym dla nich momencie.

Jak zmierzysz sukces swoich postępów, jeśli nie czytasz komentarzy lub nie sprawdzasz statystyk?

Bądź pewien, aby słuchać komentarzy, które inni robią o twoich filmach. Chcesz odpowiedzieć na te komentarze i z szacunkiem do swoich widzów. Użytkownicy mogą chcieć informacji, podczas gdy inne komentarze mogą dać Ci cenne opinie na temat Twojego filmu. Skorzystaj z tych komentarzy, aby twoja korzyść.

Nie należy polegać na zespole marketingowym do generowania pomysłów wideo.

Lepiej byłoby skupić się na tworzeniu filmu, który jest przystępne filmy można pokazać online lub na imprezach. Możesz wynająć firmę do produkcji wideo dla Ciebie.

Jest to doskonały sposób, aby zademonstrować, jak twoja firma. Nie zapomnij również umieścić linku do strony.

Należy pamiętać, że tylko wczesne ptaki dostać dzień. Upewnij się, że jesteś pierwszym, który zanotujesz nowe przedmioty, które są gorącą wiadomością. Zazwyczaj zwiększa to liczbę wyświetleń filmów, co może zwiększyć liczbę klientów. Jeśli widzisz coś, co jest popularne w wiadomościach, prześlij film związany z nim tak szybko, jak to możliwe.

Powinieneś teraz mieć lepszy pomysł na wszystko, co możesz osiągnąć dzięki marketingowi wideo i różnym podejściom, których firmy odniosły sukces, aby osiągnąć swoje cele. Popularność reklamy nie wystarczy. W epoce cyfrowej ważne jest utrzymanie solidnej obecności w internecie. Wykorzystaj informacje uzyskane w poprzednich akapitach, aby w krótkim czasie uzyskać korzyści dla swojej firmy online.

Dodaj komentarz